برگزاری دوباره نوزدهمین مسابقه برنامه‌نویسی دانشجویی ACM ICPC در Quera

560

سلام دوستان!

اکنون دو ماه از برگزاری کدکاپ ۳ می‌گذرد. متأسفانه در این دو ماه فرصت برگزاری مسابقه‌ی عمومی دیگری پیدا نکردیم، چون درگیر جلسات متعددی بودیم که نتیجه‌اش تصمیم‌هایی راهبردی‌ برای ادامه‌ی مسیر Quera بود. امیدواریم در آینده بتوانیم با تصمیم‌های گرفته شده و هم‌یاری شما عزیزان، Quera را به سودمندترین محل ممکن برای جامعه‌ی it ایران تبدیل کنیم.

نوزدهمین مسابقه‌ی برنامه‌نویسی دانشجویی ACM ICPC منطقه‌ی غرب آسیا، در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. این مسابقه بعنوان چالش و تمرینی برای علاقه‌مندان، برای افرادی که در مسابقه‌ی اصلی شرکت نکردند، در روز جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ از ساعت ۹ الی ۱۴ در Quera دوباره برگزار می‌شود. شرکت بصورت انفرادی و تیمی در این مسابقه آزاد است، اما شرکت در تیم‌های ۳ نفره مانند مسابقه‌ی اصلی توصیه می‌شود. صورت سوال‌های مسابقه به زبان انگلیسی هستند و رتبه‌بندی نهایی طبق قوانین ACM خواهد بود.

برای ثبت‌نام به بخش مسابقات مراجعه کنید.

توجه داشته‌باشید که سوال‌های این مسابقه از مسابقات عادی Quera سخت‌تر هستند، و همچنین سوال‌ها به ترتیب سختی مرتب نشده‌اند.

پوستر مسابقه اصلی:

 

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی حمزه پور
علی حمزه پور
6 سال قبل

دیگه کلا قصد ندارین مسابقه هایی که هر دو هفته برگزار میکردینو ادامه بدین؟ 🙁

جواد اکبری
جواد اکبری
6 سال قبل

قابلیتهایی که قصد دارید اضافه کنید را بیشتر توضیح دهید.
خیلی کم اطلاع رسانی می کنید.

صفحه اول Quera را فعال تر کنید.

شاید بد نباشه اگر از اسمی دیگر به جای Quera استفاده کنید که حروف بی صدای کمتر و معنی واضح تری داشته باشد و به برنامه نویسی نزدیکتر باشه و یادآوریش راحت تر باشه!