معرفی چالش

شرکت دیجی‌پی قصد دارد برنامک‌هایی (Mini-Apps) برای ارائه در درون سوپراَپ DigiPay که یک برنامه‌ی کاربردی جامع مالی است ایجاد نماید.
در این راستا برنامه‌ای به نام Digipay Fintech Challenge تعریف شده است که از تیم‌های ۱ الی ۳ نفره دعوت می‌شود تا در این چالش شرکت کنند.

تیم ها و افراد پس از شرکت در یک چالش آنلاین که حل یک Business Case از نظر فنی و کسب و کار است، دعوت می‌شوند تا در این برنامه شرکت کنند و در دوماه آینده با همکاری نزدیک دیجی‌پی به دنیای فینتک قدم گذارند.

چالش آنلاین

این چالش یکی از موضوعات روز دنیای فینتک هست و تیم های شرکت کننده یک هفته فرصت خواهند داشت تا برای این موضوع راه حلهایی را ایجاد کنند. این راه حل ها شامل راهکار فنی و کسب و کار هست.
شما از نظر فنی می‌بایست بتوانید یک محصول را تا حد قابل قبولی بسازید که به درستی کار کند.
در قسمت کسب و کار از شما سوالاتی در رابطه با حوزه های مختلف کسب و کار پرسیده و نگاه شما نسبت به آینده کسب و کار این موضوع بررسی می‌شود.

ملاک ارزیابی در این چالش آنلاین توانایی ساخت یک محصول و داشتن دید مناسب نسبت به کسب و کار است و پیشنهاد می‌کنیم که به صورت تیمی و همکاری با افراد از تخصص های متناسب شرکت کنید.

برنامه‌ی حضوری

در این چالش، از افراد و تیم‌های برگزیده‌ی مرحله‌ی آنلاین، که توانایی توسعه محصولی (mini-app) بر پایه وب را در حوزه فیتنک را دارند دعوت می‌شود تا در دوره‌ای دو ماهه به توسعه محصول خود بپردازند و در تعامل با بازوی فینتک دیجی‌کالا، دیجی‌پی، آن را به بازار و مشتریان دیجی پی ارائه کنند.

موضوع و حوزه کاری محصول شما می‌تواند به دو صورت انتخاب شود:
۱) انتخاب از بین موضوعات و چالش های ارایه شده توسط دیجی‌پی
۲) ارایه موضوع توسط شما و با تأیید تیم اجرایی دیجی‌پی

امکانات طراحی چالش

امکاناتی که در این چالش در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت تا محصول خود را توسعه دهند به شرح زیر است:
فضای کاری اشتراکی در دیجی کالانکست به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته
پایگاه مشتریان دیجی پی (Customer Base)
مربی گری فنی، توسعه کسب و کار و طراحی محصول
زیرساخت

خروجی چالش‌ها

تیم های محصول، نرم افزار و کسب و کار در این چالش به صورت منظم همراه شرکت کنندگان خواهند بود و نظرات خود را برای بهبود محصول ارایه خواهند کرد و تیم های اجرایی دیجی پی به صورت مستقیم همراه خواهند بود و راهنمایی لازم را جهت توسعه محصولی در حوزه فینتک و پرداخت در اختیار تیم ها قرار خواهند گذاشت.

محصولاتی که در این دوره ایجاد شوند، با تیم دیجی‌پی می‌توانند در اپلیکیشن دیجی‌پی قرار بگیرند و از درآمد ایجاد شده منتفع شوند. (مدل همکاری به صورت تسهیم درآمد revenue share می‌باشد.)

برنامه زمانی
  • مهلت ثبت نام: ۲۴ آبان
  • امتحان آنلاین: ۲۵ آبان- ۲۶ آذر
  • شروع برنامه و تیم سازی: ۱ دی
  • انتشار در دیجی‌پی: ۱‍ بهمن

ورود با حساب اجتماعی

captcha

عضویت با حساب اجتماعی

معرفی ویدئویی