Digipay Fintech Challenge

رویداد
جدول امتیازات
ثبت‌نام
آمادگی بیشتر
مسابقات
پایان

پایان رویداد Digipay Fintech Challenge

رویداد Digipay Fintech Challenge به پایان رسیده است. برای آمادگی بیشتر در رویدادهای آینده؛ دوره‌های آموزشی کوئرا کالج و بانک سؤالات کوئرا را ببینید.

  • مسابقات پیش رو
  • دوره‌های آموزشی
  • بانک سؤالات

درباره رویداد#

شرکت دیجی‌پی قصد دارد برنامک‌هایی (Mini-Apps) برای ارائه در درون سوپراپ DigiPay که یک برنامه‌ی کاربردی جامع مالی است ایجاد نماید.
در این راستا برنامه‌ای به نام Digipay Fintech Challenge تعریف شده است که از تیم‌های ۱ الی ۳ نفره دعوت می‌شود تا در این چالش شرکت کنند.

تیم‌ها و افراد پس از شرکت در یک چالش آنلاین که حل یک Business Case از نظر فنی و کسب و کار است، دعوت می‌شوند تا در این برنامه شرکت کنند و در دوماه آینده با همکاری نزدیک دیجی‌پی به دنیای فینتک قدم گذارند.

چالش آنلاین

این چالش یکی از موضوعات روز دنیای فینتک هست و تیم‌های شرکت کننده یک هفته فرصت خواهند داشت تا برای این موضوع راه حلهایی را ایجاد کنند. این راه حل‌ها شامل راهکار فنی و کسب و کار هست.
شما از نظر فنی می‌بایست بتوانید یک محصول را تا حد قابل قبولی بسازید که به درستی کار کند.
در قسمت کسب و کار از شما سوالاتی در رابطه با حوزه‌های مختلف کسب و کار پرسیده و نگاه شما نسبت به آینده کسب و کار این موضوع بررسی می‌شود.

ملاک ارزیابی در این چالش آنلاین توانایی ساخت یک محصول و داشتن دید مناسب نسبت به کسب و کار است و پیشنهاد می‌کنیم که به صورت تیمی و همکاری با افراد از تخصص‌های متناسب شرکت کنید.

برنامه‌ی حضوری

در این چالش، از افراد و تیم‌های برگزیده‌ی مرحله‌ی آنلاین، که توانایی توسعه محصولی (mini-app) بر پایه وب را در حوزه فیتنک را دارند دعوت می‌شود تا در دوره‌ای دو ماهه به توسعه محصول خود بپردازند و در تعامل با بازوی فینتک دیجی‌کالا، دیجی‌پی، آن را به بازار و مشتریان دیجی پی ارائه کنند.

موضوع و حوزه کاری محصول شما می‌تواند به دو صورت انتخاب شود:
۱) انتخاب از بین موضوعات و چالش‌های ارایه شده توسط دیجی‌پی
۲) ارایه موضوع توسط شما و با تأیید تیم اجرایی دیجی‌پی

امکانات طراحی چالش

امکاناتی که در این چالش در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت تا محصول خود را توسعه دهند به شرح زیر است:
فضای کاری اشتراکی در دیجی کالانکست به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته
پایگاه مشتریان دیجی پی (Customer Base)
مربی‌گری فنی، توسعه کسب و کار و طراحی محصول
زیرساخت

خروجی چالش‌ها

تیم‌های محصول، نرم افزار و کسب و کار در این چالش به صورت منظم همراه شرکت کنندگان خواهند بود و نظرات خود را برای بهبود محصول ارایه خواهند کرد و تیم‌های اجرایی دیجی پی به صورت مستقیم همراه خواهند بود و راهنمایی لازم را جهت توسعه محصولی در حوزه فینتک و پرداخت در اختیار تیم‌ها قرار خواهند گذاشت.

محصولاتی که در این دوره ایجاد شوند، با تیم دیجی‌پی می‌توانند در اپلیکیشن دیجی‌پی قرار بگیرند و از درآمد ایجاد شده منتفع شوند. (مدل همکاری به صورت تسهیم درآمد revenue share می‌باشد.)

برنامه زمانی

  • مهلت ثبت نام: ۲۴ آبان
  • امتحان آنلاین: ۲۵ آبان- ۲۶ آذر
  • شروع برنامه و تیم سازی: ۱ دی
  • انتشار در دیجی‌پی: ۱‍ بهمن

مسابقات#

DigiPay Fintech Challenge


۳۱ روز و ۶ ساعت
۴۲۳ شرکت‌کننده

۱ سؤال
۲۵ آبان ۱۳۹۸،‏ ۱۸:۰۰
مشاهده جزئیات مسابقه

حامی#

لوگوی شرکت دیجی کالانکست

دیجی کالانکست

آکادمی دیجی کالا استعدادها را شناسایی و به رهبران آینده تبدیل می نماید
تهران
۱-۱۰ نفر
Artificial Intelligence