درباره شرکت
گروه دانش بنیان فنآوری اطلاعات و ارتباطات رایان بارای، با اتکا بر دانش و تجربه ی همکارانی کارآزموده و مجرب، با هدف مشاوره، طراحی، تولید، آموزش، راه اندازی و پشتیبانی نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) پایه ریزی و تاسیس گردید. چشم انداز این گروه کمک و دستیابی به افزایش بهره وری و بهبود عملکرد در سازمانها از طریق بکارگیری تکنولوژی اطلاعات و سیستمهای یکپارچه اطلاعاتی میباشد.
نتیجه تلاش چندین ساله و بیوقفه این گروه، تولید مجموعه ای از سیستمهای یکپارچه ایست بالغ بر 40 سیستم انعطاف پذیر که قابلیت پیکربندی، فراگیری و هوشمندی منحصربفردی داشته و این سیستمها هم به صورت سیستمهای تک منظوره و مستقل و هم در قالب مجموعه راهکارهای مدیریت منابع سازمانی قابل ارائه به شرکتها و سازمانها میباشند.
سیستمها از یک بانک اطلاعاتی یکپارچه بهره گرفته و در نهایت به ابزاری جامع، جهت برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) تبدیل شده اند.
شاید بتوان تخصصهای موجود در گروه فن آوری اطلاعات و ارتباطات رایان بارای ( Baray ) را در فهرست زیر به صورت خلاصه بیان نمود:
ارائه و پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) مبتنی بر وب و ویندوز به صورت همزمان.
ارائه نرم افزارهای یکپارچه مبتنی بر سیستمهای مدیریت گردش کار (Workflow Management).
ارائه سیستمهای یکپارچه برای دستیابی به سیستمهای اطلاعات مدیریت.
تحلیل، طراحی و تولید محصولات و نرم افزارهای سفارشی (سیستمهای اطلاعاتی خاص سازمانها).
نصب، آموزش، راه اندازی، بومی سازی و تغییر فرهنگ کاری سازمان.
طراحی و پیاده سازی اینترانت و سیستمهای مبتنی بر وب.
ارائه نرم افزارهای عمومی آماده و قابل پیکربندی برای فعالیتهای مختلف اداری، تجاری و صنعتی شامل:
حوزه سیستم شامل مدیریت گردش کار و کارتابل الکترونیکی، اطلاعات پایه، سیستم
موتور برنامه ساز
حوزه مدیریت امور مالی شامل حسابداری و دفترداری، بودجه ریزی برنامه ای و عملیاتی، کنترل بودجه و اعتبارات، مدیریت وجوه نقد (خزانه داری و کنترل نقدینگی)، دریافت و پرداخت، مدیریت و کنترل امور قراردادها و پیمانکاران
حوزه مدیریت منابع انسانی شامل جذب، استخدام، پرسنلی و احکام، تشکیلات، کارگزینی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، ارزشیابی و ارزیابی عملکرد، آموزش، رفاه، نظام پیشنهادات
حوزه مدیریت دارائیها شامل اموال و دارائیهای ثابت و نگهداری و تعمیرات
حوزه مدیریت کالا و محصول شامل تعریف کالا، مواد و محصول، انبار و کنترل موجودیها، حسابداری انبار
حوزه اتوماسیون اداری شامل امور دفتری ( تقویم و جلسات، مدیرت کارها و وظایف )، مکاتبات اداری و دبیرخانه، بایگانی الکترونیکی اسناد و فرمها، کتابخانه
حوزه مدیریت فعالیتها شامل فعالیتهای استاندارد، کنترل پروژه، مدیریت و کنترل تولید، برنامه ریزی تولید، برنامه ریزی مواد، کنترل کیفیت، خدمات پس از فروش، مدیریت دانش، مدیریت و کنترل امور نمایندگیها
حوزه مدیریت تعاملات شامل مدیریت ارتباط با مشتریان، فروش، پخش، ارزیابی تامین کنندگان، خرید و سفارشات داخلی و خارجی، لجستیک، امور نقلیه، فروش فروشگاهی
حوزه مدیریت و شاخصها شامل داشبورد مدیریتی، مدیریت و شاخصها، بهای تمام شده
نرم افزارهای سفارش مشتری شامل سیستم جامع ثبت و پیگیری امور حقوقی، تاکسیرانی، خدمات درمانی و بیمه
تکنولوژیها
- ASP.NET MVC
- AngularJS
- SQL
مزایا
- بیمه
- ساعت کاری منعطف
- محیطی سرزنده و شاداب
- دانش بنیان
- امکان دورکاری