برنامه‌ی جذب نیرو شرکت آسا در کدکاپ

729
جذب نیرو شرکت آسا در کدکاپ

مسابقات کدکاپ ۵ از ۳۰ آبان تا ۲۸ آذر در کوئرا برگزار خواهد شد. آسا تنها حامی این رویداد است و قصد دارد از شرکت‌کنندگان در این مسابقه، افرادی که تمایل به شروع به همکاری داشته باشند را وارد فرآیند جذب یا کارآموزی خود نماید.

آسا شرکت دانش بنیان نرم افزاریِ کارگزاری آگاه است و حدود ۹ سال در زمینه تولید و توسعه نرم‌افزارهای حوزه‌ی بورس و بازار سرمایه مشغولِ به فعالیت است. آسا از نفرات برتر این مسابقه جهت همکاری در مجموعه آسا صمیمانه دعوت می‌کند. فرآیند بررسی امکان همکاری با نفرات برتر به صورت زیر است.
فرض بر دو حالت است.

حالت اول

شما جزء افرادی هستین که مهارت کافی و سابقه کاری قبلی دارید که در این‌صورت بعد از برگزاری مسابقه و با توجه به عملکرد شما در مسابقه، مصاحبه سازمانی خواهید داشت تا میزان همخوانی در سلایق و علایق هم‌دیگر رو بررسی کنید. شما‌ با فرهنگ آسا بیشتر آشنا می‌شوید و در صورتی که هم شما و هم آسا مایل به شروع همکاری بودید، شما عضوی از خانواده آسا خواهید شد. برای ارزیابی های دقیق‌تر، در بستر واقعی همکاری یک دوره آزمایشی سه ماهه را ادامه خواهید داد و بعد از اتمام دوره آزمایشی و با رضایت شما و آسا همکاری بلند مدت رو شروع خواهد شد.

حالت دوم

اما اگر شما سابقه کاری یا مهارت‌های لازم رو نداشته باشید، باز هم جای نگرانی نیست! دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای شما توسط آسا برگزار می‌شود و در صورتی که این دوره ها رو با موفقیت بگذرانید، جهت گذراندن دوره کارآموزی و قرار گرفتن در محیط کار واقعی، وارد آسا خواهید شد. (این دوره احتمالا ۲ ماهه خواهد بود اما بسته به توانایی و مهارت شما ممکن است طولانی‌تر یا کوتاه‌تر شود. هزینه این دوره‌ها هم کاملا با آسا هست و حتی در طی دوره هم کمک هزینه نقدی دریافت می‌کنید). پس از دوره کارآموزی، ۳ ماه به صورت آزمایشی وارد آسا خواهید شد و بعد از این مدت، همکاری بلند مدت رو شروع خواهید کرد.

تصویر زیر مدل‌هایی که توضیح دادیم را در قالب فلوچارت نشان می‌دهد.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

7 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رحیم
رحیم
3 سال قبل

سلام رزومه رو کجا باید فرستاد

شرکت آسا
شرکت آسا
3 سال قبل
پاسخ به  رحیم

سلام،
ضمن تشکر از علاقمندی شما، رزومه رو ما از افراد برتر مسابقات دریافت میکنیم، اما اگر علاقمند هستید خارج از مسابقات رزومه ارسال کنید، لطفا به آدرس زیر ایمیل بفرمایید :

jobs@asax.ir

موفق باشید

علی
علی
3 سال قبل

data science چه ربطی به backend/frontend داره؟!، چرا در قسمت تکنولوژی برای رتبه بندی، مجموع امتیازهای همه‌ی مسابقات در نظر گرفته میشه؟!!، این‌ها شاخه‌های متفاوتی هستند!

علیرصا
علیرصا
3 سال قبل

سوالات پروژه ای هست؟ مثلا قراره تو مسابقه طرف چی رو طراحی کنه؟
بیشتر توضیح بدید

سینا
3 سال قبل

سلام
روی نمونه سوالاتتون نوشته بودید جاوا یا اندروید یا php یا ……..
اما من c++رو پیدا نکردم
یعنی داخل مسابقات،c++ نیست؟