خبرهای خوش برای کاربران کوئراکالج: معرفی به شرکت‌ها

573

سلام
امروز قصد داریم سه خبر ویژه را به اطلاع کاربران کوئرا کالج برسانیم.

۱. نمایشگاه کار آنلاین

دومین نمایشگاه کار آنلاین کوئرا در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. در این نمایشگاه سعی می‌شود ارتباطی موثر بین بزرگترین شرکت‌های حوزه‌ی IT و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران و کشور برقرار شود. برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت‌نام در این نمایشگاه به این لینک مراجعه کنید.

در این دوره نمایشگاه، تصمیم داریم که کاربران کالج را به صورت ویژه به شرکت‌ها معرفی کنیم.

۲. تمدید دوره تا آغاز نمایشگاه

برای معرفی شما عزیزان به این شرکت‌ها لازم است که دوره یا دوره‌هایی که در آن ثبت‌نام کرده‌اید را به پایان رسانید و امتیاز خود را نیز افزایش دهید تا در اولویت پیشنهاد به شرکت‌ها قرار بگیرید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مهلت پایان دوره را برای تمام افرادی که در کالج ثبت‌نام کردند، تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید کنیم. از این فرصت طلایی برای افزایش امتیاز خود استفاده کنید.

۳. امکان تمدید دوره با پرداخت اشتراک ماهانه

پس از پایان نمایشگاه، افرادی که مهلت آن‌ها به پایان رسیده، دیگر امکان جلو رفتن در دوره را نخواهند داشت و همچنین امکان ارسال پاسخ برای سوالات هم از آن‌ها گرفته می‌شود. از آن زمان به بعد برای تمدید زمان دوره‌ی خود باید مبلغ ۳۰هزار تومان به عنوان اشتراک ماهانه پرداخت کنند. توصیه‌ی اکید تیم آموزش کوئرا این است که دوره‌ها را در زمان مقرر به اتمام برسانید، زیرا برای تعیین مدت زمان هر دوره، بررسی‌های زیادی شده است و بیشتر شدن این زمان کیفیت یادگیری را پایین می‌آورد.

در این ایام که به دلیل این بیماری ناگوار احتمالا خانه نشین شده‌اید (و اگر نشدید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این کار را بکنید)، از این فرصت استفاده کنید و توانایی خود در حوزه‌های مختلف را افزایش دهید و در پایان نیز از این توانایی‌ها برای شروع کار و یا کارآموزی در برترین شرکت‌های حوزه‌ی IT استفاده کنید.

موفق و سلامت باشید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
معرفی Quera College – کوئرا کالج
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امین همتی
امین همتی
4 سال قبل

سلام، نمایشگاه کار آنلاین به چه صورت برگزار می‌شود؟ ویدیو کنفرانس طوری؟!

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام , من و احتمالا خیلی ها دارن خودشونو برای آزمون مهارت سنجی برای نمایشگاه آماده میکنن , اگه میشه تاریخ دقیق آزمون رو بگید ممنون میشم , اگر هم هنوز مشخص نشده یک بازه زمانی رو که مشخص شده رو بگید خیلی خیلی ممنون میشم