مسابقه ICPC دوم – انتخابی دانشگاه علم و صنعت

570

سلام!

کوئرا قصد دارد برای آماده شدن بهتر شما در مسابقات ICPC تعدادی مسابقه برگزار کند تا بتوانید بیشتر تمرین کنید و خود را آماده کنید. هم‌چنین با شرکت در این مسابقات می‌توانید مهارت خود را در کد زدن افزایش دهید و سوالات الگوریتمی بیشتری حل کنید. مسابقه‌ی اول این بخش با همکاری دانشگاه گیلان برگزار شد، و این دومین سری مسابقات است که با همکاری دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

سوال‌ها و راهنمایی‌های این مسابقه توسط علی بهجتی، محمد مهدی شکری، و آرین اسماعیل‌پور جمع‌آوری، ترجمه و آماده شده است. منبع سوال‌ها مسابقات انتخابی ICPC کشورهای دیگر است، که بعد از برگزاری مسابقه به صورت سوال‌ها اضافه می‌شود.

بعد از اتمام مسابقه هم قسمت آموزشی به مدت یک هفته باز می‌شود و به مرور زمان به سوالات مسابقه راهنمایی اضافه می‌شود. هم‌چنین می‌توانید سوالات خود را در یخش “سوال بپرسید” مطرح کنید و پشتیبانان مسابقه به شما جواب می‌دهند.

اگر با فضای کوئرا و یا قوانین آشنا نیستید توصیه می‌کنیم این لینک را مطالعه کنید.

مسابقه روز پنچ‌شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۹ الی ۱۴ برگزار می‌شود. این مسابقه شامل ۹ سوال است و جهت راحت بودن شما سوالات در زبان فارسی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ثبت نام

هم‌چنین این مسابقه، مسابقه انتخابی دانشگاه علم و صنعت هم هست و مسابقه هم‌زمان به صورت حضوری در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

به امید دیدار شما در مسابقه!

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شط!!
شط!!
4 سال قبل

سفر به اینده!