مسابقه‌ی بل‌تات دانشگاه تهران

489

سلام!

دیروز و امروز اولین سری مسابقات انتخابی رویداد کارآموزی بل‌تات در Quera برگزار می‌شود. جزئیات رویداد کارآموزی بل‌تات را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

مسابقه‌ی دیروز کاملا از سوال‌های الگوریتمی و توانایی پیاده‌سازی تشکیل شده بود. علی شفیعی، میکائیل قربانی، امید آزادی، و امیر محمد ایمانی طراح‌های این مسابقه بودند که همگی دارای مدال طلای المپیاد کامپیوتر هستند.

امروز میزبان مسابقه‌ی تکنولوژی بل‌تات هستیم که در زمینه‌های جاوا، Node.js، اندروید، iOS، فرانت-اند پایه (HTML, CSS, JS)، اسکالا و React برگزار می‌شود.

به این نکات در مسابقه توجه کنید:

  • در این مسابقه از همه‌ی ۷ زمینه‌ی گفته شده سوال وجود دارد اما شما نیازی نیست به همه‌ی آن‌ها پاسخ دهید؛ بلکه در زمینه‌های علاقه و توانایی‌تان در مسابقه شرکت کنید.
  • در حین این مسابقه رتبه‌بندی باز نیست و تنها نتیجه‌ی خودتان را مشاهده می‌کنید.
  • آدرس یک فرم در بالای صورت سوال‌های مسابقه وجود دارد؛ با پر کردن آن دوره‌هایی که علاقه‌مند به شرکت در آن‌ها هستید و زمینه‌هایی از مسابقه که در آن‌ها شرکت کردید را مشخص کنید.
  • اکثر سوال‌های مسابقه بصورت خودکار داوری می‌شوند و در لحظه نمره‌ی برنامه‌ی ارسالی‌تان را دریافت می‌کنید؛ هم‌چنین شما می‌توانید هر تعداد بار که خواستید برنامه‌ی خود را اصلاح کرده و مجددا برای نمره‌دهی ارسال کنید.
  • در برخی سوال‌ها نمره‌دهی بصورت خودکار صورت نمی‌گیرد و پس از مسابقه نمره‌دهی خواهد شد. در بالای صورت این سوال‌ها این مورد ذکر شده است. در این مسائل شما باید با توجه به موارد صورت سوال آن را پیاده‌سازی کنید. در این سوال‌ها جزئیاتی که در صورت سوال مشخص نشده را می‌توانید بصورت دلخواه در نظر بگیرید. هم‌چنین قالب نوشته و یا پروژه‌ی ارسالی را نیز به دلخواه خود انتخاب کنید؛ اما طوری ارسال کنید که پاسخ شما توسط تیم طراحی قابل باز کردن و یا اجرا باشد.
  • توصیه می‌شود حتما پیش از شروع مسابقه با نحوه‌ی کار با stdin و stdout در زبان‌های مد نظر برای مسابقه دادن آشنا شوید. در این صفحه می‌توانید توضیحات و چند مثال از زبان‌های مختلف را بیابید.
  • در این صفحه می‌توانید توضیحاتی راجع به نحوه‌ی داوری زمینه‌های تکنولوژی در Quera مطالعه کنید.
  • برای شرکت‌کنندگان در زمینه‌ی فرانت-اند، توصیه می‌شود توضیحات راجع به نحوه‌ی داوری فرانت-اند Quera و چند مثال را در این صفحه و صفحات بعدی آن مشاهده کنید.
  • برای شرکت‌کنندگان در زمینه‌ی جاوا، توصیه می‌شود به سوال‌های انجمن جاواکاپ مراجعه کنید؛ زیرا سوال‌های بخش جاوای این مسابقه نیز در همان سبک و سیاق توسط انجمن جاواکاپ ایران و دانشگاه شهید بهشتی حاضر شده است.

موفق باشید!

پ.ن. چون مسابقه‌ی دیروز ساعت ۱۶:۳۵ شروع شد، مسابقه‌ی امروز را نیز از ساعت ۱۶:۰۵ به همین زمان انتقال دادیم؛ زیرا ممکن بود برخی از شرکت‌کننده‌ها به اشتباه امروز نیز بجای ۱۶:۰۵ در ساعت ۱۶:۳۵ وارد مسابقه شوند.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
4 سال قبل

سلام
نتایج و برگزیده های این مسابقه کی اعلام میشه؟

mohammad amin
mohammad amin
4 سال قبل

رتبه بندی های بل تات روز دوم، را می ذارید؟

k
k
4 سال قبل

نتیجه اش چی شد؟
کی اعلام میشه؟