خبرهای جدید از کالج جدید!

473

سلام‌

با توجه به استقبال شما عزیزان به شما این خبر را می‌دهیم که کالج جدید با موضوع طراحی الگوریتم و مبانی ساختمان داده‌ پیشرفته در راه است و هم اکنون می‌توانید در آن پیش‌ثبت‌نام کنید! جزئیات آن در این صفحه قابل مشاهده است.

این دوره در مقایسه با دوره‌ی قبل پیشرفته‌تر است. تمرکز دوره‌ی قبلی درک تفکر الگوریتمی و معنای الگوریتم بود و مقدار اندکی به مباحث پیشرفته نیز اشاره شد ولی در این دوره مفاهیمی چون تحلیل زمانی الگوریتم‌ها، بهینه‌سازی، برنامه‌نویسی پویا، ساختمان‌های داده، الگوریتم‌های گراف و … به صورت پیشرفته‌تر ارائه می‌شوند در نتیجه مطالب این دوره به مراتب از دوره‌ی قبلی بیشتر خواهد بود. همه‌ی این‌ها در کنار مسئله‌های کثیر و آموزش برنامه‌نویسی خواهند بود تا شما بتوانید از اطلاعاتتان در عمل استفاده کرده و با سیستم داوری مهارتتان را بسنجید. طرح درس در صفحه‌ی کالج با جزئیات در اختیارتان قرار دارد.

پیش‌نیاز این دوره، دوره‌ی قبلی یا حداقل درکی از الگوریتم‌ها و مفاهیم پایه‌ی ریاضیات است. البته سعی کرده‌ایم مطالب را به‌ گونه‌ای پایه‌ای بیان کنیم.

شما در این دوره نیز می‌توانید با طراحان دوره در ارتباط باشید اما خبر جدید این است که علاوه‌ بر طراحان امکان گفت‌وگو در این دوره نیز اضافه خواهد شد که می‌توانید تجربیات خود را با دیگر شرکت‌کننده‌ها در میان بگذارید.

طراحان دوره و دیگر جزئیات در صفحه‌ی کالج جدید قابل مشاهده‌است.

امیدواریم شما را در کالج بعدی ببینیم‌! 🙂

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
خبرهای جدید از کالج قدیم!
پشتیبانی کوئرا کالج
معرفی Quera College – کوئرا کالج
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
صبا
صبا
5 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.این دوره چندم شروع میشه؟