چگونه یک Tech Talent Brand بسازیم؟

بازار تقاضا برای جذب توسعه‌دهندگان توسط سازمان‌ها همچنان رو به افزایش است. چگونه می‌توان با ساختن Tech Talent Brand در این بازار رقابتی جذب توسعه‌دهندگان موفق شد؟

چگونه یک Tech Talent Brand بسازیم؟

دانلود اینفوگرافیک

استخدام‌کنندگان فنی و مدیران استخدام باید با یکدیگر همکاری کنند و یک برند منابع انسانی فنی (Tech Talent Brand) بسازند تا توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان را در این بازار به شدت رقابتی جذب کنند.

۱) اهداف را هم‌تراز کنید.

مدیران و استخدام‌کنندگان باید روی اهداف کلیدی استخدام به توافق برسند. این کار به تمام تصمیم‌ها جهت می‌دهد.

۲) مخاطبان را درک کنید.

هر دو گروه باید درک مشابهی از خواسته‌های برنامه‌نویسان داشته باشند.

ملاک‌های اصلی یک برنامه نویس هنگام پیدا کردن کار چیست؟

تعادل بین کار و زندگی ۵۶.۵%

رشد در حرفه ۵۵.۱%

پاداش ۴۵.۴%

تیم و افراد هوشمند ۴۳.۶%

چالش‌های جالب ۴۳.۳%

۳) صاحبان مشخص و درست داشته باشید.

از این اینفوگرافیک استفاده کنید تا آگاه شوید چه کسانی باید صاحب بخش های مختلف یک Tech Talent Brand باشند.

۴) (مدیر استخدام) یک نمونه از فضای کار خود بسازید.

برنامه‌نویسان برای رشد و یادگیری ارزش قائل می‌شوند، پس از فضاهایی مانند وبلاگ‌های مهندسی (مثل وبلاگ مهندسی BlackRock) برای نشان دادن چیزی که می‌سازید استفاده کنید.

۴) (استخدام‌کنندگان فنی) با توسعه‌دهندگان کنونی صحبت کنید.

با توسعه‌دهندگان خودتان مصاحبه کنید تا متوجه شوید چرا شغلشان را دوست دارند و چگونه فرصت‌های رشد به دست آورده‌اند.

۵) (مدیر استخدام) از فرصت‌های صحبت کردن حداکثر منفعت را ببرید.

در کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان برای صحبت شرکت کنید تا خلاقیت خود را نمایان کنید.

۵) (استخدام کنندگان فنی) حضور شرکت خود را در شبکه‌های اجتماعی بیشتر کنید.

با تیم مارکتینگ همکاری کنید تا پست‌های مربوط به برنامه‌نویسان را در رسانه‌های اجتماعی بیشتر کنید.

۶) (مدیر استخدام) وارد اجتماع‌های توسعه دهندگان شوید.

ترتیب دادن جلسات، میزبانی از چالش های عمومی کدزنی و همکاری با رهبران دیگر می تواند به پیشرفت Tech Talent Brand شما کمک کند.

۶) (استخدام کنندگان فنی) به چهره‌ی خود در رسانه‌ها توجه کنید.

درصد زیادی از افراد قبل از تصمیم شغلی، در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره‌ی شما جستجو و مطالعه می‌کنند.

۷) صفحه‌ی فرصت‌های شغلی را بازدید اساسی کنید.

برنامه نویس ها به مزایا یا انباشته‌های فنی علاقه ندارند. صفحات شغلی باید روی انعطاف پذیری، مهارت‌های جدیدی که توسعه می‌دهند و ترسیم مسیر شغلی تمرکز کنند.

۸۹ %  توسعه‌دهندگان خواستار ساعات منعطف در کارشان هستند.

۸) درباره‌ی توضیح شغل مجدداً فکر کنید.

در مورد چیزهایی که برنامه نویس در فرآیند استخدام باید انتظارشان را داشته باشد و چگونگی ارزیابی مهارت آن‌ها، شفاف باشید.

۹) کارکنان کنونی را درگیر کنید.

مردم به نظر و تمایل کارکنان درباره ی شرکت ها نسبت به مدیران عامل و ژورنالیست‌ها بیشتر اعتماد می‌کنند پس کارکنان کنونی را در کارهای برندینگ شریک کنید.

۱۰) رویکرد داده‌محور داشته باشید.

با ابتکارهای متفاوت آزمایش کنید و سپس داده‌های آن‌هایی که موثر بودند و آن‌هایی که نبودند را جمع‌آوری کنید تا تیم شما به همراه شما پیشرفت کند.

1 دیدگاه در “چگونه یک Tech Talent Brand بسازیم؟

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *