کدکاپ ۴ در ایستگاه پایان :)

877

چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ به پایان رسید…

روز اول

صبح روز پنجشنبه ۲۴ آبان‌ماه مسابقه با حضور ۵۰ تیم برنامه‌نویس الگوریتمی و ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان php و react native، از سراسر کشور در مرکز پردازش دیجیکالا آغاز شد.

این رقابت به صورت مقدماتی و برای آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان برای مسابقه نهایی روز جمعه ۲۵ آبان‌ماه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان الگوریتمی و تکنولوژی‌های php و react native  بعد از حضور در مرکز پردازش دیجیکالا، پذیرایی و دریافت هدایای مخصوص مسابقه، به انجام مسابقه آزمایشی پرداختند.

پس از مسابقه‌ی آزمایشی، شرکت‌کنندگان به صورتی تیمی از انبارهای مرکز پردازش دیجیکالا بازدید کردند و از نزدیک با انبار دیجیکالا و فرآیند آماده شدن سفارشات آشنا شدند.

پس از بازدید شرکت‌کنندگان تکنولوژی php و  react native در گارگاهی با حضور منتورهای دیجیکالا، لوکاش لاتو معاون مهندسی دیجیکالا و علی‌محمد فروتن‌نژاد از تیم فنی دیجیکالا به بحث و گفت‌وگو و شبکه سازی و رفع سوالات شرکت‌کنندگان پرداختند.

روز دوم 

روز جمعه ۲۵ آبان، دومین روز از مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ، ساعت ۸:۳۰ آغاز شد.

شرکت‌کنندگان الگوریتمی در محل برگزاری مسابقات تا حدود ظهر با هم به رقابت پرداختند و شرکت‌کنندگان تکنولوژی php و react native با توجه به مطرح کردن چالش‌های منتورهای دیجیکالا، مشغول ارائه راه حل در این زمینه شدند.

از طرفی شرکت‌کنندگان تکنولوژی‌های python، django، Android، Front-end، Laravel بعد از دریافت هدایای مسابقه و عکس‌های یادگاری،از انبارهای مرکز پردازش دیجیکالا بازدید کردند.

بعد از صرف نهار و استراحت، پنل «چالش‌ها و فرصت‌های پیشروی برنامه‌نویسان در ایران» با حضور آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست، میلاد نوری بنیان‌گذار توکان‌تک پونز، محمدباقر تبریزی مدیرعامل Quera، سهیل مقدم مدیر ارشد فنی دیجیکالا، و لوکاش لاتو معاون مهندسی دیجیکالا برگزار شد.

بعد از پنل، مدیر نوآوری دیجکالا، روح‌الله رحمانی در مورد digikala next سخنرانی کردند. با حضور دکتر ربیعی دبیر کل مسابقات کدکاپ مراسم اختتامیه شروع شد و نفرات برتر مسابقات تکنولوژی و الگوریتمی مشخص شدند و پس از آن مراسم اهدای جوایز برگزار شد.

با یاری خداوند متعال و همکاری دیجیکالا با Quera و زحمات تیم‌ علمی و فنی، مسئولین و کارکنان چهارمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ در آبان‌ماه ۱۳۹۷ به پایان رسید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ناشناس
ناشناس
5 سال قبل

جایزه مهرشاد اینا رو بدید

سوال ۵ شون اکسپت شده اومدن اول
!!!!

عیسی م
عیسی م
5 سال قبل

تشکر از تمامی مسئولان اجرایی بابت زحماتی که در این مدت کشیدن.

میکائیل
میکائیل
5 سال قبل

عکساااااااا رو بفرستین دیگه

بهراد
بهراد
5 سال قبل

تجربه ای بسیار جالب و به یاد موندنی بود. با تشکر از تمام عوامل برگزاری کدکاپ

علی مرادی
علی مرادی
5 سال قبل

من توی رویداد حضوری شرکت نکردم ولی گویا تو قرعه کشی برنده شدم کی جایزمو میدید؟

نیما
نیما
5 سال قبل

سلام
سوالات مسابقه رو از کجا میشه دانلود کرد؟