مسابقه‌ی «Quera Connect 6 : PHP/Laravel»

639

سلام!
ششمین دوره‌ی مسابقات Quera Connect در راه است. نوبتی هم باشد نوبت PHP کارهاست.
تا الان یک مسابقه‌ی بزرگ و مسابقات Android, DjangoFront-End برگزار شده‌اند. لیست مسابقات برگزار شده توسط Quera را می‌توانید اینجا ببینید.
Quera Connect ۶ روز ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰، به مدت ۵ ساعت برگزار خواهد شد. شما در این مسابقه با ۶ چالش روبرو خواهید شد. چالش‌های این مسابقه هم بصورت چندبخشی طراحی شده‌اند. برای هر سوال، می‌توانید کل یا بخشی از چالش را حل کرده و نمره‌ی مربوط به آن بخش را بگیرید. برای آشنایی با سوالات و نحوه‌ی داوری آنلاین Quera، می‌توانید «مجموعه سوالات Quera» را ببینید.
درصورتی که میخواهید از عملکرد شما برای معرفی به شرکت‌ها و استخدام استفاده شود؛ حتما بخش «اطلاعات تکمیلی» را کامل کنید تا ما بتوانیم شرکت‌های متناسب با شرایط شما را سریع‌تر پیدا کنیم.
هدایای این مسابقه برای نفرات اول تا سوم، یک کارت هدیه‌ی ۴۰۰هزار تومانی است. هم‌چنین به یکی از نفرات چهارم تا دهم به قید قرعه یک کارت هدیه‌ی ۲۰۰هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.
و در آخر هم هدیه‌ی ویژه‌ی به کسانی که به‌ خاطر عملکرد قوی در این مسابقه، معرفی و استخدام می‌شوند: یک کارت هدیه‌ی ۴۰۰هزار تومانی.

به امید دیدار دیجیتال در مسابقه 🙂


نتایج مسابقه + مسابقه‌ی یک هفته‌ای PHP/Laravel

Quera Connect 6 هم برگزار شد. جدول امتیازات مسابقه را می‌توانید اینجا ببینید. برندگان این مسابقه:

  • نفر اول: جناب آقای حسین زمانیان
  • نفر دوم: جناب آقای سعید اسدی
  • نفر سوم: جناب آقای علی مرادی
  • برنده‌‌ی قرعه‌کشی: جناب آقای کوروش قربانی

تمدید یک هفته‌ای مسابقه + استخدام + جایزه

با توجه به نظرات شرکت‌کنندگان مسابقه‌های قبل؛ خیلی‌ها دوست داشتند که مسابقات بدون محدودیت زمانی چند ساعته، در روزهایی بجز جمعه و بدون اضطراب مسابقه برگزار بشود. اینطوری افراد می‌توانند سر فرصت و بدون دغدغه به چالش‌ها پاسخ بدن و  برای استخدام به شرکت‌ها معرفی بشوند.
برای مسابقه‌ی Quera Connect 6 تصمیم گرفتیم مسابقه را به مدت یک هفته تمدید کنیم. عملکرد شرکت‌کنندگان در این یک هفته برای معرفی به شرکت‌ها و استخدام استفاده خواهد شد اما تاثیری بر نتیجه‌ی مسابقه اصلی (روز جمعه) ندارد.
برای خالی نماندن عریضه‌ی جایزه و نمک چالش‌ها؛ کسانی که بتوانند در طول این یک هفته، امتیاز بالای ۴۰۰ کسب کنند؛ به قید قرعه ۳ کارت هدیه‌ی ۱۰۰هزار تومانی هدیه خواهند گرفت. یک کارت هدیه‌ی ۴۰۰هزار تومانی هدیه‌ی ویژه‌ی به کسانی که به‌ خاطر عملکرد قوی در این مسابقه، معرفی و استخدام می‌شوند هم به قوت خودش باقی است.

ثبت‌نام کنید


نتایج دور دوم مسابقه

همان‌طور که گفتیم؛ مسابقه‌ی Quera Connect 6 یک هفته تمدید شد. هدف از دور دوم مسابقه، داشتن زمان بیشتر برای حل چالش‌ها و مهارت‌سنجی دقیق‌تر شرکت‌کنندگان در مسابقه بود. تعداد پاسخ‌های ارسال شده در این یک هفته ۹۵۹ ارسال بوده که ۶ برابر تعداد جواب‌های ارسال شده در روز مسابقه‌ی اول بوده است. ۷۰٪ شرکت‌کنندگان در دور دوم مسابقه شرکت کردند و به بهبود راه‌حل‌های قبلی مشغول شدند.

برندگان ۳ کارت‌ هدیه‌ی ۱۰۰ هزارتومانی به قید قرعه از میان شرکت‌کنندگان با امتیاز بالای ۴۰۰:

۱) پویا سلیمی
۲) ابولفضل مهاجری
۳) امیر شه‌بندگان

به همه‌ی برندگان این مسابقه تبریک می‌گویم. خسته نباشید. منتظر مسابقات بعدی Quera Connect باشید.

فرم نظرسنجی

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

13 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
5 سال قبل

سلام.
چطور میشه متوجه شد که دلیل پذیرفته نشدن کد چی هست؟

حسین کمال‎زاده
حسین کمال‎زاده
5 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام.
شما می‌توانید بعد از فرستادن کد با کلیک بر روی نمره‌تون اسم test caseهای مختلف رو ببینید که معمولا اسامی با معنایی دارن و میتونن تا حدی راهنماییتون کنن.
درصورتی که بازهم خواستید مطمئن بشید درخواست clarification در حین مسابقه می‌تونه کمک‌تون کنه. اگر هم مسابقه تموم شده که ایمیل بزنید بهمون.

علی
علی
5 سال قبل

الان 2 روز هست که درخواست clarification دادم اما پاسخی دریافت نکردم.

علی
علی
5 سال قبل

شد 3 روز!!!

علی
علی
5 سال قبل

سلام.
وقت شما بخیر.
نتیجه ی قرعه کشی برای افرادی که امتیاز بالای 400 دارن چی شد؟

حسین کمال‎زاده
حسین کمال‎زاده
5 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام
روزتون بخیر.
در پست بالا نتایج چند روزی می‌شود که اعلام شده است.

علی
علی
5 سال قبل

درسته. من دقت نکرده بودم. ممنون.

علی
علی
5 سال قبل

فکر کنمقسمت clarification رو دیر به دیر چک میکنید.
من یه سوال دیگه پرسیده بودم ولی مدتی هست میگذره و پاسخی ندادید. به وبلاک مربوط نمیشه ولی چون اینجا رو چک میکنید اینجا مینویسم:
برای سوال شماره 3 من همه ی شرایط ذکر شده در سوال رو مطمئنم که رعایت کردم. حتی برای validation چندین روش رو استفاده کردم و حتی برای کاراکتر های multibyte هم validation گذاشتم ولی باز در قسمت نام شخص و نام پدر از validation مشکل میگرفت.
برام مهمه که اشکال کدم رو بدونم.
ممنون میشم بعد از بررسی اعلام کنید.
سپاس.

علی
علی
5 سال قبل

دوستان عزیز تصمیم به پاسخ نه در اینجا و نه در clarification ندارید؟

علی
علی
5 سال قبل

نمیخواین قبول کنین که داوریتون مشکل داره؟

حسین کمال‎زاده
حسین کمال‎زاده
5 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام، چرا باید همچی کاری بکنیم دوست عزیز؟
با توجه به اینکه تعدادی از افراد سوال مورد نظر شما رو پیاده‌سازی کردن و نمره‌ی کامل گرفتن؛ به احتمال خوبی مشکل از پیاده‌سازی شما و یا برداشتی بوده که از سوال کردید اما در هر حال ما این مسئله رو پیگیری میکنیم و نتیجه رو خدمتتون ایمیل میکنیم.
درضمن فرآیند بررسی clarificationها بعد از مسابقات طولانی‌تر هستش، امیدواریم که بتونیم این زمان رو در آینده کوتاه‌تر کنیم.
ممنون از پیگیری شما.

علی
علی
5 سال قبل

برای اینکه 16 روز از سوالی که در قسمت clarification پرسیدم تا الن میگذره ولی هیچ پاسخی ندادید!!!
به این خاطر میگم داوری مشکل داشته که من تمام حالت های ممکن رو تست کردم. تنها احتمالی که میدم اینه که شاید انتظاری داشتید که روی جواب اعمال بشه که در متن سوال به آن اشاره ای نشده.
قابل ذکره که بگم نه فقط بعد از مسابقات بلکه در زمان مسابقه هم پاسخگو نبودید!!!!!!!
ممنون از پیگیری شما.