نتایج مسابقه‌ی مقدماتی کدکاپ ۲

523

همان‌طور که مستحضر هستنید، مسابقه‌ی مقدماتی کدکاپ ۲ پنج‌شنبه‌ی گذشته با فراز و نشیب‌های فراوان برگزار شد که گزارش مفصلش را در پست قبلی خدمت‌تان عرض کردیم.

اما در مورد نتیجه‌ی مسابقه مقدماتی!
تعداد زیادی از دوستان توانستند به ۶ یا ۷ سوال از ۷ سوال مسابقه پاسخ دهند. این دوستان به مرحله‌ی حضوری راه پیدا می‌کنند. البته به شرط عدم تقلب 🙂 بنابراین با حساب و کتابی که ما انجام دادیم از ۷۵ تیمی که به ۶ سوال و یا بیشتر جواب دادند، ۷۰ تیم به مرحله‌ی نهایی راه پیدا کرده‌اند. ۵ تیم نیز به دلیل تقلب از مسابقات حذف شده‌اند. برای مشاهده‌ی تیم‌های راه‌یافته به صفحه‌ی کدکاپ در Quera مراجعه کنید.
اما در مورد ۳۰ تیم باقی‌مانده. با توجه به درخواست زیاد شما دوستان گرامی، فرصت مجددی را در مسابقه‌ی دیگر فراهم می کنیم تا ۳۰ تیم باقی مانده نیز از بین همه‌ی تیم‌هایی که به مرحله‌ی حضوری نرسیدند، مشخص شوند. (تیم‌هایی که به دلیل تقلب حذف شده‌اند اجازه‌ی حضور در مسابقه‌ی دوم را ندارند. همچنین امکان ثبت‌نام جدید نیز برای تیمی وجود ندارد.)
این مسابقه روز یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده، ۹ آبان، از ساعت ۱۹ الی ۲۲ برگزار خواهد شد.

در رابطه با مسابقه‌ی نهایی کدکاپ به موارد زیر توجه فرمایید.

  • این مسابقه در دو روز ۴شنبه و ۵شنبه، ۱۹ و ۲۰ آبانماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
  • هزینه‌ی حضور در این مسابقه به ازای هر تیم ۶۰ هزار تومان می‌باشد. تیم‌های منتخب لطفا این هزینه‌ را در اسرع وقت به شماره‌ کارت 6104337892302082 به نام محمدباقر تبریزی واریز نمایند و اطلاعات واریز، از جمله زمان دقیق واریز را با عنوان «payment receipt» به tabrizi@quera.ir بفرستند.
  • در دو روز مسابقه، پذیرایی صبحانه و ناهار بر عهده‌ی ما می‌باشد.
  • در حال حاضر هیچ تضمینی برای اسکان داده نمی‌شود. اما تلاش‌مان را برای اسکان دوستان شهرستانی انجام می‌دهیم.

با توجه به عدم امکان پاسخگویی به نظرات این پست در بلاگ، لطفا سوالات‌تان را از ایمیل codecup@quera.ir بپرسید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ