معرفی کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم

636

#معرفی #کتاب #نوآوری #کارآفرینی #اثربخشی
به همت انتشارات دانشگاه صنعتی شریف چاپ شده است.

تغییرات اساسی زندگی مانند ترک محیط منظم و امن مدرسه و رفتن به دانشگاه یا راه اندازی یک کسب و کار بسیار دشوار و پیچیده به نظر میرسد. روبه رو شدن با انتخاب‌های بسیار در زندگی و اینکه میبینیم که قرار نیست کسی به ما در مورد صحت و نتیجه تصمیمات ما تذکر دهد بسیار ترسناک است. هیچ مسیر یا دستورعملی مشخصی برای موفقیت وجود ندارد. حتی در این اندازه که بفهمیم چطور و از کجا باید شروع کرد کار سختی است. و این تا فقط حال حاضر بوده است!

خانم تینا سیلینگ استاد برجسته داشنگاه استنفورد(همان دانشگاه معروفی که شرکت‌های معظم بسیاری مانند Google از دل‌ آن درآمدند و اسم این دانشگاه در ادبیات کارآفرینی بسیار شنیده میشود.) و مدیر مرکز کسب و کار‌ها فناوری استنفورد فردی که رهبران بزرگی را در کلاس‌های خود با تکنیک‌هایی بسیار جالب آموزش داده است و کارآفرینان زیادی را تربیت کرده است. در کتاب کاش در بیست سالگی میدانستم، خانم سیلیگ داستان‌ها و خاطرهایی از تجربه های خود به عنوان کارآفرین و دانشمندی موفق و استادی سرشناس به اشتراک میگذارد و در قالب داستان‌های واقعی و مهیج، توصیه‌های الهام‌بخش و عمل‌گرایانه، رشد اخلاقیات، حرفه‌ای عمل کردن و ارتقای قابلیت‌های کارآفرینانه را هدف‌گذاری کرده است که با استقبال شایسته‌ای نیز مواجه شده است.

این کتاب ناب و بامحتوا از دانشمند و کارآفرینی برجسته از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا به شمار میرود! اکیدا توصیه میکنیم به دوستان و آشنایان و عزیزان خود خواندن آن را واجب کنید تا ببینید چطور افکار و رفتار شما را به جهتی مثبت هدایت میکند!

 

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حميد
حميد
7 سال قبل

سلام.ممنونم انتشاراتش شريف هست؟؟
ممنون از معرفي اين كتاب زيبا

محمدرضا
محمدرضا
7 سال قبل

از کجا میشه این کتابا تهیه کرد؟

زهرا محمدی
زهرا محمدی
5 سال قبل

سلام خسته نباشید میشه کتاب های مفید و جذاب در حیطه برنامه ریزی و تنظیم تمرکز رو هم معرفی کنید .
تشکر
لطفا به ایمیلم ارسال کنید. ??